Klantenservice

Verzendkosten

  • Afhalen op onze locatie in Tilburg: Gratis
  • Verzenden binnen een straal van 35 km: € 35,- (Lossen van de materialen is langs de auto)
  • Neem contact op voor bezorging buiten onze regio.

 

Retouren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt kunnen niet retour.

Klachten

Heeft u een klacht over Houthandel Tilburg of één van de producten dan lossen we dat graag snel met u op. Neem bij voorkeur contact met ons op via e-mail, info@houthandeltilburg.nl. Houthandel Tilburg zal indien mogelijk de klacht binnen 14 dagen in behandeling nemen, indien dit niet mogelijk is ontvangt u binnen deze termijn een ontvangstbevestiging.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.