×

Vakantiesluiting bij Houthandel Tilburg


Geachte relatie,


Met de Vakantie periode in aantocht, willen wij u laten weten dat we de volgende periode niet open zijn:


9 augustus tot en met 21 augustus 2021


Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd, wensen wij u alvast een goede vakantie toe.


Team Houthandel Tilburg


Klantenservice

Verzendkosten

  • - Afhalen op onze locatie in Tilburg: Gratis
  • - Verzenden binnen een straal van 15 km: € 50,- (Lossen van de materialen is langs de auto)
  • - Verzenden binnen een straal van 35 km: € 75,- (Lossen van de materialen is langs de auto)
  • - De rest uitgezonderd van de Waddeneilanden: € 100,- (Lossen van de materialen is langs de auto)

Neem contact op voor bezorging buiten dit gebied.

Vanwege de grote drukte bij onze leveranciers, kan de levertijd langer zijn dan u van ons bent gewend. Hou hier s.v.p. rekening mee.

Retouren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt kunnen niet retour. Zie ook retourformulier

Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@houthandeltilburg.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product. Producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt kunnen niet worden geruild.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Heeft u een klacht over Houthandel Tilburg of één van de producten dan lossen we dat graag snel met u op. Neem bij voorkeur contact met ons op via e-mail, info@houthandeltilburg.nl. Houthandel Tilburg zal indien mogelijk de klacht binnen 14 dagen in behandeling nemen, indien dit niet mogelijk is ontvangt u binnen deze termijn een ontvangstbevestiging.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.